poniedziałek, 19 lipca 2010

Prezent i konkurs

Hej ;D Co 10 obserwatorów jest losowany prezent.Wygrywa go...madzialove05!Gratuluję ;D
I teraz konkurs ;) Wystarczy zrobić letni makijaż i napisać mi jego link ;) Może być zrobiony w Starplazie lub u siebie w apartamencie ;)I są 2 etapy ^^
Nagrody:
1 m. 15 sd (Dla ss), preznty o wartości 15 sd (Nie ss)+reklama w notce
2 m. Komentarz do KG, 5 sd lub prezent o tej wartości+reklama wtrącona do notki
3 m. Komentarz do wszystkiego i ocenki+reklama w pasku bocznym na tydzień
Mam nadzieję, że nagrody dobre...A, i każda osoba która się zgłosi dostaje wpis do KG ;D

mouse hello kitty Pictures, Images and Photos

EDIT:Zgłaszać się w mojej KG!

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się
    Tu masz obrazek mojej me-doll w letnim makijażu
    http://pl.tinypic.com/r/24fhcp2/3

    Jestem MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń